Hopp over

Din handlekurv

Din handlekurv er tom.
Klikk her for å handle.

Frakt & levering

Levering

For ordre til land utenfor Norge, i Skandinavia, kontakt oss på vår mail - post@youandi.no. 

Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. 

I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert.

Vi sender pakken med sporingsnummer med Bring. Bring leverer pakken til ditt nærmeste postkontor. Du mottar SMS og/ eller mail når sendingen er ankommet postkontoret. Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling.

Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr.

Hent i butikk

Du kan hente ordren din gratis i butikken på Aker Brygge. Du vil da motta en bekreftelsesmail så fort ordren er pakket klar. Dette vil ta 1-2 virkedager. Vær oppmerksom på at du ikke kan hente ut bestillingen din før du har fått bekreftelse på at pakken er klar til å hentes. Legitimasjon må fremvises.

Frakt

Vi tilbyr gratis frakt på kjøp over 1000 kroner.

Returer 

Er du ikke 100% fornøyd med ditt kjøp? Vi aksepterer returer på varer som er i dens originale tilstand innen 14 dager fra du mottar varen.   

Enhver vare du returnerer må være i samme tilstand som du mottok den. Returnerte varer kan ikke være brukt, vasket eller endret på noen måte. Alle varer vil bli individuelt evaluert. 

Hvis varen er skadet når du mottar den kan du sende den tilbake og få tilbakebetalt pengene.  

Hvis du vil bytte varen til en annen farge eller størrelse, er du nødt til å returnere ordren og bestille på nytt.  

Dersom du ønsker produktet i en annen størrelse, kan du bytte det i vår butikk på Aker Brygge. 

Hvis returen din bli godkjent, vil vi tilbakebetale pengene på samme betalingsmåte som ved bestilling av ordren.  

Hvis vi mottar en vare i uegnet tilstand, vil returen bli ugyldig og du vil få varen i retur.  

På grunn av hygieniske årsaker, kan ikke undertøy og øredobber returnert. 

Frem til vi mottar returen, er varene ditt ansvar. Det kan være en god ide å sende returen med sporing, og beholde kvitteringen. Det kan enkelt gjøres her. 

Returer kan ta opptil 14 dager å mottas og behandlet. Når returen er behandlet og godkjent vil du få tilbakebetalt pengene på samme måte som ved bestilling. Det kan ta opptil 5 virkedager før pengene er inne på konto, avhengig av betalingsmåte.  

Husk alltid å fylle ut angrerettskjemaet som følger ved – returen kan bli avvist ved å ikke fylle ut skjemaet. 

Reklamasjon
Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil.

Ved reklamasjon sender du mail til kundeservice slik at vi kan sende deg reklamasjonsskjema. Vi dekker returkostnadene ved reklamasjoner.