Ofte stilte spørsmål

 

Hvor er ordren min?  

Når ordren din blir sendt fra vår butikk vil du motta en mail med sporingsnummer og link. Her kan du følge med på hvor pakken din er. Du vil også motta en SMS eller mail fra Posten når pakken din kan hentes. 

Ordren din vil vanligvis bli behandlet og sendt ila. 1-2 virkedager. I salgsperioden kan behandlingstiden øke med 2 virkedager. 

Kan jeg gjøre endringer på ordren min?

Hvis du trenger å gjøre noen endringer på bestillingen din, inkludert feil adresseinformasjon og/eller størrelser på varer, vennligst kontakt oss umiddelbart. Vi kan dessverre ikke garantere noen endringer på bestillingen din. Hvis bestillingen din er allerede behandlet, tar ikke You & I seg ansvar for feil detaljer som ble oppgitt.

Hvordan kan jeg betale?  

Du kan betale med kort, Klarna eller Vipps.     

Gavekort 

Har du betalt for et online gavekort kan dette brukes brukes i 1 år fra kjøpsdato. Verdien på gavekortet er gyldig fra det øyeblikket det aktiveres. Gavekortet kan brukes til kjøp som innehaveren ønsker å gjøre, til saldo på gavekortet går tomt.

Skulle du velge å returnere varer, innen 14 dager, vil varens verdi refunderes tilbake til gavekortet. 

Varighet og gyldighet for gavekortet er angitt på kortet. Ved utløp av angitt periode vil gavekortet bli ugyldig og kan dermed ikke lenger benyttes. Videre kan ikke den gjeldende saldoen på gavekortet under noen omstendigheter byttes eller kreves på noen måte av innehaveren av gavekortet. Ikke under noen omstendigheter kan den gjeldende saldoen på gavekortet refunderes til innehaveren, enten i kontanter eller ved annen betalingsmetode. 

Gavekortet kjøpt på nettbutikk er kun gyldig på youandi.no.

Hvor lang tid tar det før jeg får varene mine?  

Levering tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. Du vil få beskjed når du kan hente ut pakken.  

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss, etter Postens reglement. Du vil dermed også bli fakturert for fraktkostnadene.  

Jeg har ikke mottatt alle varene i ordren min. Hva gjør jeg? 

Sjekk e-posten din for å se om du har fått mail med informasjon om at en av varene i ordren din ikke er tilgjengelig. I dette tilfellet vil vi tilbakebetale deg den tilsvarende summen for denne varen via samme betalingsmåte som ved bestilling.  

Hvis du ikke har mottatt en e-post, kontakt kundeservice så vil vi svare deg så snart som mulig.  

Hvordan returnerer jeg varene? 

Du har opptil 14 dager fra du mottar din ordre til å returnere varen. 

Det er veldig enkelt! Du kan enten levere tilbake varen i butikk kostnadsfritt eller sende i posten. Husk alltid å fylle ut angrerettskjemaet som følger ved – returen kan bli avvist ved å ikke fylle ut skjemaet.  Merk at returetiketten ikke er forhåndsbetalt, og det vil bli trukket 59kr fra refusjonen din.

Les mer om krav for retur her. 

Kan jeg bytte en vare?

På grunn av hyppig usolgte produkter/størrelser kan vi ikke behandle en bytte for deg. Hvis du trenger en annen størrelse, farge eller et alternativt produkt, må du legge inn en ny bestilling.